OGÓLNIE

ZARGE JEWELRY
Co/Grupa klientów ApS
Hindgade 6,
1303 Kopenhaga K
Dania
Nr CVR: 40346511
Telefon: 93104062
E-mail: kontakt@zarge.dk

W przypadku zamawiania biżuterii przez stronę www.zarge.dk między klientem a ZARGE obowiązują następujące warunki . Składając zamówienie, akceptujesz warunki określone poniżej. Dlatego zawsze zalecamy zapoznanie się z naszymi warunkami przed złożeniem zamówienia.

ZAMÓWIENIE

Towar można zamówić na stronie www.zarge.dk . Nasz sklep internetowy jest czynny całą dobę. Zamówienia złożone w weekendy lub święta państwowe będą realizowane następnego dnia roboczego. Po złożeniu zamówienia automatycznie otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Przed złożeniem zamówienia masz możliwość poprawienia swoich danych i zamówienia. Po zatwierdzeniu zamówienia i dokonaniu płatności nie jest już możliwe poprawienie zamówienia. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, jeśli nadal masz poprawki do swojego zamówienia.

ZAPŁATA

ZARGE akceptuje Dankort, Visa, Visa Elektron, Anyday i MasterCard. Płatność jest pobierana z Twojego konta w momencie wysłania przedmiotu. Wszystkie kwoty podane są w DKK (koronach duńskich) i zawierają podatek VAT.

Płacąc za pomocą Anyday, pierwszą płatność pobieramy w momencie wysłania przedmiotu. Następnie wypłacasz miesięczne świadczenie ostatniego dnia roboczego kolejnych trzech miesięcy. Ta korzyść zależy od sumy zamówienia i planu płatności. Jeśli spłacasz wszystkie raty w terminie, odsetki i opłaty są zerowe. Jeśli zwrócisz zakup, Twoja umowa z Anyday automatycznie wygasa. Przeczytaj więcej o warunkach korzystania z Anyday tutaj: https://da.anyday.io/terms-conditions/shopper.

Koszty dostawy mogą się różnić w zależności od zamówienia. Koszty dostawy są wyświetlane osobno podczas realizacji transakcji podczas składania zamówienia. ZARGE korzysta z zatwierdzonego serwera płatności, który szyfruje wszystkie informacje o Twoim koncie. Oznacza to, że nie można odczytać Twoich informacji.

CENY I KURSY

Wszystkie ceny zawierają 25 procent VAT. Zastrzegamy sobie prawo do błędów drukarskich, zmian podatkowych i walutowych.

DOSTAWA

ZARGE dostarcza codziennie we wszystkie dni tygodnia. Wszystkie zamówienia z dostawą na terenie Danii są wysyłane bezpłatnie. Zamówienia złożone do godziny 12:00 będą realizowane tego samego dnia. Przewidywany czas dostawy to 1 dzień roboczy. Towar dostarczany jest pod adres dostawy wskazany w zamówieniu. Należy pamiętać, że nie możemy ponosić odpowiedzialności za opóźnienia u dystrybutora, w tym warunki pogodowe, wadliwą dostawę strony trzeciej itp. Wszystkie dostawy są realizowane za pośrednictwem GLS, DAO lub Postnord.

KOLORY I ODCIENIE

Zastrzeżenia dotyczą różnic odcieni pomiędzy kolorami na zdjęciach i biżuterii, a także rzeczywistych kolorów kamienia naturalnego. Dokładamy jednak wszelkich starań, aby kolory na zdjęciach odpowiadały rzeczywistości.

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Istnieje 14-dniowe pełne prawo zwrotu towaru zakupionego w naszym sklepie internetowym. Termin liczony jest od dnia wysłania zamówienia. Koszty zwrotu pokrywa kupujący. Anulowanie należy zgłosić nam nie później niż 14 dni po zakupie na adres kontakt@zarge.dk, a przesyłkę należy odesłać nie później niż 14 dni później. Zwrotu należy dokonać w tym samym pudełku, w którym otrzymałeś biżuterię ZARGE.Anulowanie zostanie zrealizowane tak szybko, jak to możliwe, w ciągu 14 dni od otrzymania. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania płatności do czasu otrzymania i sprawdzenia przedmiotu. Tutaj znajdziesz nasz formularz anulowania rezerwacji. Wypełnij formularz i odeślij go. Jeśli chcesz zwrócić przedmiot, ważne jest, aby przedmiot był w takim samym stanie, w jakim został otrzymany. Oznacza to, że nie możesz użyć przedmiotu przed jego zwrotem. Wszystkie grawerowane produkty nie podlegają zwrotowi ani zwrotowi.

SKARGA

Jeśli masz reklamację dotyczącą jednego z naszych produktów, zakupionego w naszym sklepie internetowym, możesz wysłać skargę na adres: kontakt@zarge.dk. Prawo do reklamacji przysługuje zgodnie z duńską ustawą o sprzedaży. Nasze prawo do reklamacji dotyczy wad materiałowych i/lub produkcyjnych, a nie zużycia lub uszkodzeń spowodowanych przez siebie. Reklamacja nie dotyczy błędów lub uszkodzeń wynikających z nieprawidłowego obchodzenia się z produktem. ZARGE pokrywa koszty zwrotu w rozsądnym zakresie, jeśli reklamacja jest uzasadniona. Zastrzegamy sobie prawo do naprawienia reklamacji poprzez wymianę na nieuszkodzony produkt zamiast zwrotu ceny zakupu. Oznacza to, że Twój przedmiot zostanie naprawiony lub, jeśli reklamacja będzie zasadna, zostanie do Ciebie wysłany nowy produkt w miejsce reklamowanego produktu. Ograniczenie odpowiedzialności Zastrzegamy sobie prawo do podwyżek cen, zmian podatków, zmian walut, braków w magazynie i produktów wycofanych z produkcji oraz błędów drukarskich.

POWRÓT

W sprawie zwrotów i reklamacji prosimy o kontakt:

ZARGE
Co/Grupa klientów ApS
Hindgade 6,
1303 Kopenhaga K
Dania

Paczki wysyłane za pobraniem nie są przyjmowane. Znajdź instrukcje i formularz zwrotu tutaj.

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Kupując biżuterię ZARGE, zbieramy informacje o Twoim imieniu i nazwisku, adresie, numerze telefonu i e-mailu w celu realizacji Twojego zamówienia. ZARGE bierze odpowiedzialność za te informacje i zapewniamy, że będą one udostępniane wyłącznie zaufanym stronom trzecim.

CIASTECZKA

Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Pliki cookie są niezbędne do optymalnego funkcjonowania serwisu.